۱۳۹۵ تیر ۲۲, سه‌شنبه

رستاخیز مردم ایران از طریق ایمان به عیسی مسیح نزدیک است

رستاخیز مردم ایران از طریق ایمان به عیسی مسیح نزدیک است

شنبه ۹ جولای ۲۰۱۶ کشیش سعید عابدینی در همایش سالیانه شورای ملی مقاومت مردم ایران در یک تجمع یکصد هزار نفری وعده داده است رستاخیز مردم ایران از طریق ایمان به عیسی مسیح نزدیک است.
وی در ادامه سخنرانی خود گفته است:حضور  من در اینجا اثبات میکند هرگونه مقاومت یک پیروزی برای آزادی است،کلام خدا در کتاب مقدس به ما را به مقاومت در مقابل استبداد برای مقابله با آن دعوت کرده است که این جمله سعید عابدینی مورد تشویق حضار قرار میگیرد.
کشیش سعید عابدینی اضافه میکند  پیام انجیل پیام عشق خداوند است. او پسر خود را به  زمین فرستاده، و هر کس به آن  وفادار است، حیات ابدی را از آن خود خواهد کرد،ما به زودی این رستاخیز را با چشم خود خواهیم دید در کشور مان ، در دلهایمان ، و در جهان، زیرا این پیغام عیسی مسیح است.
وی همچنین از تلاش سازمان مجاهدین خلق برای بدست آوردن آزادی مردم ایران و مواضع ،تلاشها و نقش حیاتی این سازمان در مقابل تسلیحات هسته ای ایران قدر دانی کرد و یاد آور شد که خداوند همواره  با مظلومان است.
کشیش سعید عابدینی میگوید به یاد میاورد که زمانی که در زندان بود مسولین زندان به او گفته بودند تو هیچ وقت از زندان آزاد نخواهی شد چرا که به زودی اعدام خواهی شد،اما او آزاد  و وعده خداوند عملی شد،چرا که شریر پیروز نخواهد بود و دروغ استوار نخواهد ماند.
او به آیه ای که در زندان باعث آرامش او بود که با زندانیان دیگر به اشتراک گذاشته بود اشاره کرد خداوند یهوه چنین  میگوید:عمامه را دور کن و تاج را برادر چنین نخواهد ماند،آنچه را که پست است بلند نما و آنچه را که بلند است پست کن و من آن را سرنگون خواهم ساخت،و این دیگر واقع نخواهد شد تا آنکس بیاید که حق او میباشد و من به او خواهم داد.
او به زندانیان سیاسی،عقیدتی نیز اشاره کرد و خواستار به یاد آوردن آنان شد و خطاب به آنان گفت که شما پیروز هستید هر آنکه تا انتها بایستد پیروز است.
او اعلام کرد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواست مردم ایران نیست و مردم ایران مردم آمریکا و اسراییل با تمام قلب و وجود دوست دارند.
شورای ملی به دنبال برقراری آزادی و دموکراسی در ایران است ،این همایش سالیانه روز شنبه ۹ جولای ۲۰۱۶  با شعار پایان سرکوب اقلیتها در جمهوری اسلامی آغاز شد.
مریم رجوی، که به عنوان رئيس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت میباشد در این همایش گفت: “انتظار آنها از رئيس جمهور آینده ایالات متحده، یا دیگر رهبران غربی این است،که سیاست مماشات را با رژیم فعلی ایران کنار گذاشته تا با اینکار از تشدید سرکوب ملت ایران و منطقه که حاصل سیاست های تروریستی حکومت ایران است جلوگیری کنند.”
 در این همایش سالیانه مخالفان حکومت ایران افرادی همچون نیوت گینگریچ،رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده جان بولتون،سیاست‌مدار راستگرای آمریکایی،رودی جولیانی شهردار سابق شهر نیویورک نیز حضور داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

آخرین وضعیت پرونده قضایی سه تن از مسیحیان ایران

  آنچه پرونده مسیحیان را متمایمز می‌کند علاوه بر دریافت وثیقه سنگین برای آنها صدور احکام سنگین بر اساس اتهامات ساختگی امنیتی است و فشارهایی ...