۱۳۹۶ مهر ۶, پنجشنبه

مژدۀ انجیل، یک خبر معمولی نمی‌باشد؛ انجیل قوت خداست


مژدۀ انجیل، یک خبر معمولی نمی‌باشد؛ انجیل قوت خداست برای نجات، خبر خوش انجیل را کلام خدا یعنی کتاب مقدس می‌خوانیم. کتاب مقدس یک کتاب عادی و معمولی نیست، بلکه کلام پُر قوت خداست که اگر فردی کلام خدا را خوانده، به آن ایمان بیاورد، نجات و حیات جاودانی خواهد یافت. تفسیر کاربردی قدرت انجیل (۱: ۱۶ و۱۷۷)ارمیا فصل یک آیه هشت :
از مردم نترس، زیرا من با تو هستم و از تو محافظت می‌کنم. خداوند سیصد و شصت و پنج بار در کتاب مقدس میفرماید .... نترس و بیشتر از این میفرماید : از من بترس ، به من توکل کن ، امیدت بر من باشد هرگاه ترس یا نگرانی از چیزی سراغ من میاید قلبم به من می گوید ... از خدا فاصله گرفته ایی هر چیزی جای خداوند را در دل ما بگیرد نتیجه آن ترس و تشویش و نگرانسیت خدایا، دل مرا تفتیش کن و افکارم را بیازما؛ ببین آیا فساد و نادرستی در من هست؟ تو مرا به راه حیات جاوید هدایت فرما. میدانم که دوستداران خود را نا امید نمی فرمایی .... آمین

هیچ نظری موجود نیست:

آخرین وضعیت پرونده قضایی سه تن از مسیحیان ایران

  آنچه پرونده مسیحیان را متمایمز می‌کند علاوه بر دریافت وثیقه سنگین برای آنها صدور احکام سنگین بر اساس اتهامات ساختگی امنیتی است و فشارهایی ...