۱۳۹۵ اسفند ۲۰, جمعه

خدا منبع شادى من است و من از شادى و قوت او پر خواهم شد.

خيلى از ما ايمانداران فراموش ميكنيم كه چه قدرتى در ما توسط روح خدا گذاشته شده و از آن استفاده اى نميكنيم.
امروز محبتِ خدا به شما و پيروزى در او رو در زندگيتون اعلان كنيد.
هيچ چيزى نميتونه منو از محبت خدا جدا كنه،
در مسيح پيروزم، در سختيها به او توكل ميكنم و بر هر مشكلى با نامِ عيسى غالب مى آيم.
در مسيح آزادم، به خطر فديه او بر صليب از هر بندى آزادم. 
ديگران رو كه به من بدى كردن ميبخشم همانطور كه مسيح مرا بخشيد.
در مسيح سلامتى هست، پس در نام عيسى مسيح سلامتى رو بر زندگيم اعلان ميكنم.
شرير در زندگى من هيچ اقتدارى نداره، چون من به يهوه خدا تعلق دارم.
روح قدوس او در من است، و او كه در من است ، بزرگتر و قويتر از آن كه در دنياست.
امروز روز سلامتى و بركت است.
خدا منبع شادى من است و من از شادى و قوت او پر خواهم شد.
امروز با تمامى جان و دل خداى خود را پرستش خواهم كرد، و تنها از او اطاعت ميكنم.

هیچ نظری موجود نیست:

آخرین وضعیت پرونده قضایی سه تن از مسیحیان ایران

  آنچه پرونده مسیحیان را متمایمز می‌کند علاوه بر دریافت وثیقه سنگین برای آنها صدور احکام سنگین بر اساس اتهامات ساختگی امنیتی است و فشارهایی ...