۱۳۹۵ اسفند ۲۶, پنجشنبه

عیسی مسیح در حال حاضر چه می‌‌کند؟




عبرانیان ۱: ۱ – ۳
۱۱ خدا در ایام قدیم ، در اوقات بسیار و به راه های مختلف به وسیلهً پیامبران با پدران ما تکلم فرمود ،
۲۲ ولی در این روزهای آخر به وسیلهً پسر خود با ما سخن گفته است. خدا این پسر را وارث کل کائنات گردانیده و به وسیلهً او همهً عالم هستی را آفریده است.
۳۳ آن پسر فروغ جلال خدا و مظهر کامل وجود اوست و کائنات رابا کلام پر قدرت خود نگه می دارد و پس از آن که آدمیان را از گناهانشان پاک گردانید در عالم بالا در دست راست حضرت اعلی نشست. آمین!
دوست عزیز من، کلام خدا - عهد جدید، به ما می‌‌آموزد که مسیح وقتی در بدن انسانی بر روی این زمین زیست چه کرد.
اما حال که وی به نزد خدای پدر بالا رفته چه می‌‌کند؟
غیبت فیزیکی مسیح بدین معنا نیست که، او ما را بی‌ سرپرست و تنها در این جهان رها نموده.
 اگر چه ما قادر به دیدن فیزیکی مسیح نیستیم، ولی‌ کلام او به ما این اطمینان را می‌‌بخشد که او از طرف ما مشغول به فعالیت است.
در این تعلیم کوتاه، به تشریحِ تعدادی از فعالیات‌های عیسی مسیح در حال حاضر می‌‌پردازم.
1- مسیح به ما حیات کاملی می‌‌بخشد:
 مسیح با خوشی و آرامشی که از خود اوست، ما را قادر می‌‌سازد تا بتوانیم هر آن چه را که او از ما انتظار دارد، در زندگی خود همواره انجام دهیم.
انجیل یوحنا ۱۰: ۱۰۰دزد می آید تا بدزدد، بکشد و نابود سازد. من آمده ام تا آدمیان حیات یابند و آن را به طور کامل داشته باشند. آمین!
۲ - مسیح در نزد خدای پدر برای ما شفاعت می‌‌کند:
بله، عیسی مسیح اکنون در دست راست خدای پدر نشسته است.
او دعاهای ما را شنیده و خواسته‌های ما را در نام خود به حضور خدای پدر می‌‌رساند.
رومیان ۸: ۳۴۴مسیح عیسی کسی است که مرد و حتی دوباره زنده شد و اکنون در دست راست خدا از ما شفاعت می کند ! آمین!
۳ - مسیح خدای پدر را مکشوف می‌‌فرماید:
 با دیدن خداوند توسط چشمان پسر او، عیسی مسیح، در می‌‌یابیم که او براستی پدر آسمانی و مهربان ماست.
 خداوندی که به طور بسیار جدی و شخصی علاقه مند به صحت و رشد به سوی کمال تمام جوانب زندگی ماست!
۴ - او مکانی برای ما در بهشت، نزد خدای پدر مهیا می‌‌فرماید:
 مسیح روزی به این جهان باز خواهد گشت تا ما را به نزد خود به بهشت برده تا ابد با او در آنجا زندگی نمأییم.
انجیل یوحنا ۱۴: ۲ - ۳ ۲۲ در خانۀ پدر من منزل های بسیاری هست. اگر چنین نبود، به شما می گفتم. من می روم تا مکانی برای شما آماده سازم ۳ پس از اینکه رفتم و مکانی برای شما آماده ساختم، دوباره میآیم و شما را پیش خود میبرم تا جائیکه من هستم شما نیز باشید. آمین!
۵ - مسیح در حال آماده ساختن شرایط می‌‌باشد برای باز آمدن خود و سلطنت نمودن بر روی این زمین.
 بله دوستان، اگر چه جسم مسیح با چشم ما امروزه دیده نمی شود، ولی این بدان معنا نیست که او هیچ ارتباطی با ما ندارد.
او هرگز ما را فراموش ننموده!
مسیح پیوسته در تلاش است تا نقشه‌های الهی‌اش را در زندگی ما و این جهان به انجام برساند.
 دانستن این که مسیح در زمان حال - همانند پدری بسیار مهربان و دلسوز برای ما چه می‌‌کند، بایستی مشوقی باشد تا ما پیوسته با او و برای اجرای خواست الهی وی زندگی کنیم.
جلال بر نام عیسی مسیح و آرامش الهی او همواره با شما!
کوروش باقری
***************************************************************************
دوست عزیز من، آیا به عیسی مسیح به عنوان نجات دهنده شخصی خود ایمان آورده و اعتماد کرده اید؟
آیا مشتاق داشتن یک رابطه شخصی با کسی که شما را خلق فرموده و همواره دوست میدارد می باشید؟
برای شروع رابطه ای شخصی با خالق پر محبت خود می توانید اینگونه شروع کنید:
پدر آسمانی، من اعتراف می کنم که گناهکارم و احتیاج به فیض و بخشش تو دارم !
من ایمان می آورم که عیسی مسیح تاوان گناهان مرا- با مرگ داوطلبانه خود بر روی صلیب تماماً پرداخت!
قلب و زندگی ام را به تو تقدیم می کنم، به من نشان بده چگونه برای تو زندگی کنم.
در نام عیسی مسیح از تو درخواست می‌‌کنم. آمین.
به خانوادهٔ خداوند خوش آمدید!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام هموطن عزیز | امیدوارم حال شما خوب باشد | در بین جستجوهایم به وبلاگ شما برخوردم و حقیقتا دنبال گرداوری وبلاگ هایی با مضموع حقوق بشر و فعال در این زمینه هستم تا هم آشناییتی میان بنده حقیر و گردانندگان آن ها پیش آید هم به رونق بخش لینکستان وبلاگ طرفین بیفزاید |ضمن تشکر از شما هموطن بابت بیان آزاد حقایق دعوت می کنم خواننده مطالب نگاشته شده به قلم بنده حقیر در وبلاگ « دیده بان ایران » باشید ،باشد که سرآغاز آشنایی فی مابین و همکاری های بعدی گردد | وبگاه شما لینک شد ، در صورت تمایل به « دیده بان » نیز در وبلاگ خود لینک بدهید که در این صورت موجب کمال مسرت و امتنان بنده حقیر است| با سپاس | مدیر وبلاگ دیده بان ایران
www.didebaniran.blogspot.com

آخرین وضعیت پرونده قضایی سه تن از مسیحیان ایران

  آنچه پرونده مسیحیان را متمایمز می‌کند علاوه بر دریافت وثیقه سنگین برای آنها صدور احکام سنگین بر اساس اتهامات ساختگی امنیتی است و فشارهایی ...