۱۳۹۶ بهمن ۸, یکشنبه

مسیحیت / دعا کنیم یا عمل ؟ عمل کردن بهتر است یا دعا کردن ؟

دعا کنیم یا عمل ؟ 
عمل کردن بهتر است یا دعا کردن ؟ 
خداوند میفرماید : و هر آنچه با ایمان به دعا طلب کنید، خواهید یافت.
اما کلام خدا برای ایمان نیز تعریفی دارد 
رساله یعقوب در این مورد آیاتی واضح و روشن دارد 
زیرا چنانکه بدن بدون روح مرده است، همچنین ایمان بدون اعمال نیز مرده است.
پس کسی که ایمانش همراه با عمل نباشد ایمان ندارد و کسی که ایمان ندارد دعایش پذیرفته نمی شود
در تمام کتاب مقدس خداوند کسانی را برگزیده است که مرد عمل بوده اند و برای خداوند غیرت داشته اند ..
پولس مردی متمکن ، دانشمند ، و بزرگ در قوم یهود بود و مهمتر غیرت داشت برای خداوند
آنچه باعث برگزیده شدن او و تبدیل او به شخصیت دوم مسیحت شد دعای کسی نبود ... غیرتی بود که برای خداوند داشت
اشعیا دعا نکرد بلکه شجاعت داشته به خداوند بگوید لبیک هر چند ناپاک لب بود
متی فصل بیست و پنج را بخوانید :
زیرا چون گرسنه بودم مرا طعام دادید،
تشنه بودم سیرابم نمودید،
غریب بودم مرا جا دادید،
عریان بودم مرا پوشانیدید،
مریض بودم عیادتم کردید،
در حبس بودم دیدن من آمدید.
موعظه عیسی خداوند بالای کوه را دوباره بخوانید :
هیچ جا نمی گوید خوشابحال شما چون خوب دعا می کردید ...
دعا رابطه ماست با خداوند و قوت گرفتن از او برای مقابله با وسوسه ها و قدرت گرفت برای خدمت .
آمین که به بهانه فقط دعا کردن از کوشش برای خدمت خداوند که همانا خدمت به فرزندان اوست باز نمانیم .

هیچ نظری موجود نیست:

آخرین وضعیت پرونده قضایی سه تن از مسیحیان ایران

  آنچه پرونده مسیحیان را متمایمز می‌کند علاوه بر دریافت وثیقه سنگین برای آنها صدور احکام سنگین بر اساس اتهامات ساختگی امنیتی است و فشارهایی ...